22 kwietnia 2014

Liebster blog award☺

Hej :)
Zostałam nominowana do LBA. Dziękuje bardzo http://jak-to-zrobisz.blogspot.com/ oraz http://lkgirlwithapassion.blogspot.com/ . Odpowiem na jedną i drugą nominację. Więc zaczynajmy!

Co to jest LBA?

Nominacja Liebster blog award jest to nagroda, otrzymywana od blogera za "dobrze wykonaną robotę". Nagroda jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, dzięki czemu można się rozprzestrzeniać. Nominowana osoba odpowiada na 11 pytań i dalej nominuję 11 osób. Nie wolno nominować osoby, która cię nominowała.


Nominacja 
1. Co uważasz o ludziach, którzy piszą blog z nudów?
Dla mnie takie blogi nie są jakieś super. Mało osób interesuje to, że dzisiaj zjadłeś barszcz, a jutro masz krupnik. Dla mnie blogowanie jest to taka pasja. 
2. Co spowodowało, że piszesz bloga?
Co spowodowało? Po prostu lubię czytać, poznawać ludzi i pokazywać siebie. Blog to był taki początek mojej zmiany.
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Bardzo lubię tańczyć, czytać książki oraz spotykać się ze znajomymi.
4. Od ilu lat prowadzisz bloga?
Bloga mam krótko. Prowadzę go dopiero od 16 kwietnia 2014r.
5. Masz 1 czy więcej blogów?
To jest mój jedyny blog, nie chce mieć kilku. 
6. Co cię inspiruje do pisania bloga?
Inspiracji szukam wszędzie, ale chyba najbardziej moje otoczenie i ludzie, z którymi spędzam czas.
7. Masz ulubionego piosenkarza/piosenkarkę? Co w nim/niej cenisz?
Kocham Lorde. Cenie w niej to, że chociaż jest sławna to jej nie zmienia w pustą lale.
8. Gdzie najbardziej lubisz spędzać wakacje?
W miejscach, w których jest ciepło, słonecznie i wyjątkowo.
9. Skąd pomysł na bloga?
Patrz punkt 2.
10. Czym się interesujesz? Jest to związane z twoim blogiem?
Interesuje się modą, gotowaniem i tańcem. Jeszcze nie było postów, w którym się to ujawniło, ale wkrótce będę. Nawet zdradzę wam, że jutro idę na zdjęcia. Ale cicho. :)
11. Kim chcesz zostać w przyszłości? Dlaczego?
Nie myślę o przyszłości. Liczy się dla mnie teraźniejszość.

Nominacja 
1. Dlaczego założyłaś bloga ?
Skieruj się do nominacji 1 do punktu 2.
2. Twoje najlepsze wspomnienie z  przyjacielem to... ?
Bardzo dużo jest takich wspomnień, ale są one tak przypałowe, że nie mogę tego powiedzieć.
3. Ulubiona piosenka ?
teraz jest to: Lorde-Royals
4. Jaki najchętniej uprawiasz sport ?
Najchętniej to piłka nożna. Nie jestem najlepsza, ale lubię w to grać.
5. Co cenisz w ludziach ?
To, że każdy ma inny charakter i każdy jest na swój sposób wyjątkowy.
6. Masz rodzeństwo ?
Mam 5-letniego brata Mikołaja. 
7. Ulubiony film ?
Są to dwa, które kocham a)Saga Zmierzch b)Igrzyska Śmierci.
8. Ulubiony aktor ?
Dużo ich. Ale tak naprawdę to nie mam.
9. Masz jakieś ulubione blogi ?
Tak, są na pasku bocznym.
10. Jak spędzasz wolny czas ?
Zależy od nastroju.
11. Masz jakąś bliską Ci osobę?
Tak mam kilka takich. Ale najważniejsza to Milena. ♥

Dziękuje bardzo za nominację dziewczyny, dalej nominuje:

Pytania:
1. Co Cię motywuje do pisania bloga?
2. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
3. Hobby?
4. Na co zwracasz szczególna uwagę na blogach?
5. Za co cenisz przyjaciół?
6. Miałaś jakieś problemy, gdy zaczynałaś pisać?
7. W czym jesteś dobra?
8. Najbardziej szalona rzecz zrobiona przez Ciebie?
9. Umiesz gotować?
10. Za co najbardziej lubisz wakacje?
11. Jakie masz stopnie w szkole?








3 komentarze:

  1. Ja też wielbie Lorde <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam inspiracji jak Ty :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    zapraszam do mnie :)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest bardzo ważny. Możesz śmiało napisać pozytywna lub negatywna opinie. Żaden komentarz (prócz wulgarnych) nie jest usuwany. ☺