16 kwietnia 2014

Witajcie! ♥

Cześć wszystkim!
To jest mój drugi blog, ale pierwszy na blogspot. Wcześniejszy blog po prostu mi się nie podobał i postanowiłam skończyć prowadzenie go. Zaczynam teraz wszystko od początku. Mam nadzieję, że teraz mi wszystko wyjdzie lepiej. ;)
Chce teraz się skupić bardziej na sobie i moich wielu zainteresowaniach. Jest ich naprawdę dużo, bo próbuje wszystkiego po trochu. Szukam tego w czym będę świetna. Ostatnio zaczęłam przerabiać ubrania i okazuje się, że jestem w tym, nawet niezła. Ciekawe jak pójdzie mi dalej. :) Zobaczymy może zostanę projektantką. Chociaż bardziej wolę być stylistką. Na razie jestem jednak jeszcze młoda, więc poczekam jeszcze na wybór zawodu. Mam sporo czasu. ☻
Kolejną rzeczą jest taniec. Nie uważam siebie za jakąś nieziemską tancerkę. Po prostu lubię sobie czasem potańczyć. Wtedy mam dużo pozytywnej energii na dalszy dzień (lub wieczór). 
Może teraz powiem coś, więcej o sobie. Jestem osobą na ogół spontaniczną i wesołą. Staram się, często uśmiechać, bo podobno uśmiechnięty człowiek wygląda lepiej. Bardzo kocham spotkania z ludźmi. Fajnie jest poszerzać grono swoich znajomych o nowe osoby. Trzeba jednak uważać na fałszywe osoby, a takich w XXI w. jest całkiem sporo. Musimy po prostu znajomych wystawiać na próbę czy jak będzie się działo nam coś złego zostaną z nami czy po prostu uciekną i słuch o nich zaginie. Jak na razie cieszę się z moich znajomych, którzy są najlepsi na świecie. Są ze mną, pomagają mi i wspierają. Za to ich po prostu kocham!
Na końcu zapraszam wszystkich do obserwowania mojego bloga i zaglądania do niego. Mam nadzieję, że wam się spodoba :))))

16 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam taniec i dobieranie ciuchów. :) Wika, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, no to fajnie, że dołączyłaś do bloga :) Fajnie się nawet zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :)
    PS też przerabiam różne rzeczy, ubrania i biżuterię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę w cb i kariere twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemnie tu, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaobserwowałam.fajnie tu ;) miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej żebyś wiedziała co tak na prawdę Cię interesuje. Skup się na jednym co chcesz robić i rozwijaj to ;) Ja tak uważam ;) I powodzenia w prowadzeniu bloga :) Obserwuję :*
    http://lkgirlwithapassion.blogspot.com/ Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się z tobą całkowicie zgadzam ;) Świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż ;) będę zaglądać częściej ;)
    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie sie zapowiada. Fajny wygląd ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również lubię tańczyć :). Najlepiej przed lustrem w rytmach ulubionej piosenki, haha :). Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz praktycznie te same cechy, jak ja :) Zostaję na dłużej, wygląd i nagłówek sweet <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś zastanawiałam się nad zostaniem projektantką mody. Tworzyłam projekty. :-) Po za tym fenomenalny blog, zacznę obserwować. :-) Wpadniesz do mnie? ---- nataalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny początek oby tak dalej !

    http://lovofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! :3 obserwuję, liczę na rewanż :))) http://agaa-aguu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dopiero zaczynam :)
    klaudencjia.blogspot.com/
    OBSERWUJE- liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też zaczynam :)) http://soleil-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest bardzo ważny. Możesz śmiało napisać pozytywna lub negatywna opinie. Żaden komentarz (prócz wulgarnych) nie jest usuwany. ☺